نوشته شده توسط : ali
خواننده ضد مردمی، پاچه خوار، ساندیس خور و...این‌ها برچسب‌هایی‌اند که در واکنش به آهنگ «حماسه بصیرت» در فضای مجازی به سالار عقیلی نسبت داده‌اند. کسانی که به هنگام حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو، وی را صاحب اختیار و عقل و مستقل می‌دانستند حالا وی را متهم به صفات مختلفی می‌کنند

معیار دل ماست. معیار آن چیزی است که خشنود ماست و لاغیر. یکی از مواردی که معیار به کار می‌آید و نقش اساسی بازی می‌کند، در نسبت دوست داشتن و دوست نداشتن افراد و لوازم است. در روزهای گذشته کسانی که طرفدار صدای آقای سالار عقیلی بودند- دقت کنید- صدای سالار عقیلی، پس از شنیدن آهنگ « حماسه بصیرت» وی به مناسبت 9 دی‌ماه، ناگهان متوجه شدند که وی اساساً و اصلاً خواننده نبوده است و نیست! 

 
ضد مردم
 
خواننده ضد مردمی، پاچه خوار، ساندیس خور و...این‌ها برچسب‌هایی‌اند که در واکنش به آهنگ «حماسه بصیرت» در فضای مجازی به سالار عقیلی نسبت داده‌اند. کسانی که به هنگام حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو، وی را صاحب اختیار و عقل و مستقل می‌دانستند حالا وی را متهم به صفات مختلفی می‌کنند. خواننده‌ای که در مردادماه سال جاری مورد ستایش همین جماعت منتقد امروز قرار می‌گیرد، به دلیل خواندن یک آهنگ و فقط یک آهنگ از صدر به ذیل کشیده می‌شود. این اتفاق عموماً از طرف کسانی است که ادعای آزادی‌خواهی و دموکراسی دوستی دارند. آدم‌ها در انتخاب علایق شخصی‌شان آزادند اما ظاهراً اگر برخلاف امیال و منافع ما باشد دیگر آزاد نیستند. هنرمندان دیگری هم در موضوع 9 دی‌ماه فعالیت داشتند اما این‌چنین مورد عتاب قرار نگرفتند.

شرح ماوقع!
 
جدیدترین قطعه موسیقی سالار عقیلی به نام «حماسه بصیرت» با اجرای وی و به مناسبت سالروز نهم دی‌ماه در همایش مردمی بزرگداشت حماسه بصیرت رونمایی شد. این ویژه برنامه به همت ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه، شهرداری تهران و بسیج صدا و سیما و شبکه سه و با حضور جمعی از مدیران شهری، کشوری و لشکری، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای و بیش از سه هزار نفر در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

تحریم؛ قرار ما
 
ظاهراً مخالفان سالار عقیلی به ناسزا گفتن و برچسب زدن بسنده نکرده‌اند و قرار گذاشته‌اند تا اولین کنسرت سالار را تحریم کنند و آلبوم‌هایش را نیز نخرند تا این هنرمند بفهمد با مردم در افتادن یعنی چه! این اتفاق البته مسبوق به سابقه نیز است. چند سال پیش نیز قرار بود اخراجی‌های ده نمکی نیز تحریم شود اما به فروش چند میلیاردی رسید و در حوزه کتاب نیز این تحریم‌ها تکرار شده بود. حالا باید منتظر بمانیم تا نخستین کنسرت سالار عقیلی در ایران و انتشار آمار فروش زمستانی آلبوم‌های موسیقی.




:: بازدید از این مطلب : 2562
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: